Digitale transformatie

Showcase TreNoMat

Toen TreNoMat bij ons aanklopte lag de focus voornamelijk op offline marketing- en communicatieactiviteiten. Tijd om een doordachte digitale strategie uit te rollen. We startten met het realiseren van een nieuwe website, maar constateerde al snel dat ook de marketingactiviteiten de transformatie naar online moesten maken.

 

Wij stelden diverse SEA-campagnes op, ontwikkelden een doordachte SEO-strategie en zorgden ervoor dat TreNoMat ook op LinkedIn goed vindbaar is. 

Dankzij deze digitale transformatie ontvangt TreNoMat nu ook online ordervragen en is het bedrijf online goed zichtbaar en vindbaar.

What should we achieve for you

Doelstellingen

  • Naamsbekendheid vergroten;
  • Volgers genereren;
  • Meetbaar en inzichtelijk maken SEO-resultaten;
  • Strategische online marketing partner.

Nummer 1 in geluidsisolerende scheidingswanden

Over TreNoMat

TreNoMat is een gerenommeerde merknaam als het gaat om flexibiliteit en functionaliteit in scheidingswanden. Maar TreNoMat is méér. Het merk en hun experts staan samen voor innovatieve oplossingen en toegevoegde waarde.

Visible at the right moment

Search Engine Advertising

TreNoMat bedient diverse markten en biedt elke markt specifieke producten aan. Deze structuur hebben we in de advertentie campagne aangehouden om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften in de verschillende markten. Naast de focus op de verschillende markten, ontwikkelden we ook een campagne die gericht is op branded search.

Om er achter te komen bij welke doelgroep de advertenties het beste aanslaan, hebben we observatiedoelgroepen aangemaakt die inzicht geven in belangrijke statistieken zoals CTR en de gemiddelde CPC.

Via extensies hebben we de advertenties meer diepgang gegeven. Deze extra functionaliteit zorgt ervoor dat we de gebruikers nog beter van dienst kunnen zijn. En dit leidde weer tot een hogere klikfrequentie.

Naast Search campagnes hebben we ook Display campagnes opgezet. Eén gericht op ‘akoestische meting’ en de tweede op productniveau. Nadat de campagnes live zijn gegaan, hebben we de advertenties geoptimaliseerd op relevantie.

Voor zowel de Search als Display campagne is er een landingspagina met een leadmagnet opgesteld in de vorm van een inschrijfformulier. Dankzij deze leadmagnet kunnen we gemakkelijk conversies meten.

Generating high-quality leads

LinkedIn

Om meer naamsbekendheid te creëren startten we met een like-campagne die twee maanden gedraaid heeft. Tegelijkertijd draaiden we een campagne waar we ons focusten op verschillende doelgroepen. Ook deze advertenties leidden naar de landingspagina met de leadmagnet.

Climb to the top

SEO

Naast het inzetten van diverse kanalen, is er ook een SEO-strategie opgezet. De uitgebreide SEO-audit gaf ons een goed beeld van de stand van zaken waar vanuit we verder op voort konden borduren. Op diverse punten hebben we de SEO geoptimaliseerd. Dit resulteerde al snel in betere organische resultaten.

A couple impressions

TreNoMat

Mockups website DG

Get in touch

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met het invullen van deze gegevens geef ik toestemming aan DG Internetbureau om mijn gegevens te verwerken, op de manier zoals beschreven is in de privacyverklaring.